onsdag, oktober 01, 2008

it's just a cheap shot..

Sådär ja, som den fattiga studenten som jag faktiskt är så tänker jag sjunka under min värdighet och börja tigga för pengar. Vem vet, det kanske funkar?
Nej, jag hade inte planerat att ställa mig på Gustav Adolfs torg med hundvalpsögon eller ställa mig på gatan och börja spela dragspel, för helt ärligt är jag nog inte bra på något av det.

Nej, jag tänkte testa på det här med alla dessa gratissidor som erbjuder pengar och presentkort om man lyckas värva lite folk. Och nu antar jag att jag sjunker i mångas ögon, folk trodde kanske jag var bättre än så, att jag va en annorlunda bloggare, inte så billig som de flesta andra. Jag tänkte samma sak själv. Jag avskyr och ser i hemlighet ner på folk många som skickar runt dessa värvningslänkar. Men jag är nog fan lika billig jag med. Ibland iallafall.

Men hey - jag erkänner åtminstonde det!

Går det åt helvete så kan jag alltid se det som ett experiment. Om det funkar att vara en liten anonym bloggskit från Skåneland, eller om man måste bo i hufvudstaden och heta Kissie.


Well, det är upp till er, men om ni vill får ni gärna vara lite generösa och klicka här för att hjälpa min stackars ekonomi.

Inga kommentarer: