söndag, oktober 19, 2008

bild tagen från norrmalm.blogg.se

Söndag - och som vanligt undviker jag pluggandet genom att klicka mig runt på olika bloggar. En sak jag undrar över, det är var finansieringen av alla tävlingar kommer ifrån. Att företag sponsrar BB är förståeligt, det är ju Sveriges största blogg och de tjänar så mycket på att bli exponerade i hennes blogg. Men alla mindre bloggar då?

Fast jag ska ju inte säga något, alla bloggar jag läser har fler läsare och kommentarer än min egen. Fast det gör inte så mycket. Jag bryr mig egentligen inte om jag har många läsare eller inte. Det ända som hade varit lite roligt med många läsare är att man får mycket respons på det man skriver. Det tycker jag är trevligt. Spelar ingen roll om det är beröm eller kritik, bara man får någonting. Ett bevis på att det man gör faktiskt betyder någonting.

Inga kommentarer: