måndag, oktober 20, 2008

en dag som denna..

.. känner jag mig fruktansvärt dålig.

Igår kunde jag verkligen inte sova. Eller jag hade nog kunnat om jag hade gått och lagt mig. Istället fastnade jag framför datorn till fem-tiden på morgonen, när jag väl kom på vad klockan var stängde jag ner locket på datorn och satte på några avsnitt vänner innan jag somnade.
Detta resulterade att jag självklart inte vaknade när klockan ringde vid nio-tiden. Istället vaknade jag vid tre av att min syster kom och knackade på min dörr.
Ush. Ångest.
Jag har börjat få ångest av att sova så länge. Jag som skulle hinna städa mitt rum, för det behövs verkligen. Plus att jag hade behövt plugga. Imorgon har vi möte med vår handledare om vårt UF-företag och vi ska ha gjort 6 punkter. Gissa hur många vi har gjort? 1.
Toppen.

Men jag har inte ens orken till att göra det just nu. Usch, jag känner verkligen hur jag börjar hamna där igen. När jag är helt orkeslös och bara låter allting hamna i en stor hög. En hög av ångest och ofullständiga uppgifter. Jag vill inte, jag vill verkligen inte hamna där igen.

Ändå orkar jag inte göra någonting åt det.

Motivation - vart tog du vägen?


Nu ska jag gå och äta äpplepaj, mamma och jag bakade istället för att laga middag idag. Mums!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Jag var gladast i världen när jag fick honom när jag var typ 3 år, hihi :)

elfio sa...

haha jag också, har haft den så länge jag kan minnas! :)