torsdag, september 25, 2008

in a hurry,

Sådär, nu är jag hemma efter en heldag på stan med mamma som, som vanligt, passade på att skämma bort mig lite extra - jag fyller ju faktiskt år! :)
Vi handlade en massa basplagg såsom linnen, strumpbyxor, tröjor, koftor, lite smink, vantar, en mössa och en sjal och såklart skor!
Ska försöka att lägga in lite bilder senare ikväll, just nu har jag bråttom för jag ska iväg till stallet, jo för självklart ska jag fira min födelsedag på hästryggen, slitandes och svettandes. Men som sagt, att fylla 19 är verkligen ingen big deal alls, så varför inte fortsätta som vanligt? Firandet tar vi imorgon, så det är helg!

Men som sagt, försöker att lägga in lite bilder senare ikväll. Innan stallet ska vi en snabbis inom en släkting som ville ge mig en liten slant, som hon så gulligt uttryckte det, och ska jag vara ärlig så är jag behov av pengarna.

Inga kommentarer: