måndag, september 29, 2008

and by the way..

Och just det, jag har världens mest generösa pojkvän som har gått och beställt en iPhone till mig i födelsedagspresent, hur snällt är inte det? Fast jag tycker att det känns så dumt att ta emot så dyra presenter av honom, så vi sa att jag köper den för lite minde än halva priset. Känns bättre i magen då.
Eftersom jag har Telenor FastPris Företag då jag är mer eller mindre anställd på mammas företag (iallafall på papper, tanken är väl att jag ska börja jobba där så småningom, men ja.) så har jag världens bästa abonnemang och aldrig att jag tänker säga upp det. Men eftersom Telia har ensamrätt på försäljning av iPhone i Sverige så går det ju inte riktigt ihop, så Jonte beställde en från Teneriffa, upplåst och allt. Förhoppningsvis kommer den redan denna veckan, annars kommer den nästa.
I'm so happy!

skynda dig nu snygging!

Inga kommentarer: