måndag, september 22, 2008

höstlöften och högklackat

Som sagt - höst för mig betyder förändring.
Jag ska på allvar ta tag lite mer i mitt liv, och denna gången ska det inte bara vara tomma ord och löften, nej nu jävlar ska det bli bättring!

Jag skippar nyårslöften och inför höstlöften istället, jag går ju faktiskt i skolan och då börjar allting till hösten. Det är nu jag finner inspiration för att förbättra mig själv och få ut det mesta av mitt liv och min vardag. Några viktiga löften, eller mål jag ska sträva efter att t.ex. att börja träna (min kropp behöver bygga lite muskler för att inte rasa samman helt), fixa upp mina betyg i skolan, en sak som är ganska lätt bara jag lägger ner lite tid på det. Jag ska också ta och skaffa mig ett jobb, för vem vill stå där den 4 Juni och vara lycklig, för att vakna upp den 5 till ett liv som arbetslös?

Sen finns det lite mindre viktiga saker, som att använda alla mina förbannade skor som jag envisas med att köpa. Jag ska ge mig fan på att våga gå med högklackat även om det inte är fest.

Inga kommentarer: